Indywidualne podejście do każdego klienta pozwala nam dopasować ofertę do występujących potrzeb. W szczególności warto zwrócić uwagę na przewidywane miesięczne obciążenie drukiem, potrzebę druku czarno-białego lub kolorowego, potrzebne funkcje, sposoby zabezpieczeń druku oraz dodatkowe ułatwienia.
Na podstawie powyższego podziału posiadamy przygotowane rozwiązania druku i obiegu dokumentów, które uwzględniają nasze ponad 35-letnie doświadczenie i są ukierunkowane
na stosowane oprogramowania oraz występujące rodzaje druku i skanów w danych miejscach. Podlegają one ostatecznemu dostosowaniu szablonowej oferty do indywidualnych potrzeb Klienta.
Stosujemy bardzo prosty system rozliczeń, który pozwala zapomnieć o problemach poszukiwania środków finansowych. Nasze umowy z góry pozwalają na oszacowanie (jedyną zmienną jest ilość wydruków), a w niektórych ofertach na bezpośrednie określenie docelowego kosztu dzierżawy – Nie stosujemy płatnych przeglądów okresowych.
Gwarancyjny Serwis EPSON’a zapewnia ciągłe wsparcie pracującego sprzętu. W ramach umowy w razie konieczności zapewniamy sprzęt zastępczy o tych samych właściwościach utrzymując ciągłość pracy Klienta. Stosujemy sprzęt niezawodny, który nie potrzebuje codziennych lub cotygodniowych serwisów.
Materiały eksploatacyjne są częścią umowy dzięki czemu Klient nie musi o tym pamiętać. Stąd też nasza dzierżawa może być nazywana „Bezproblemowym drukowaniem”.
Użytkownik wkłada do drukarki papier i nie przejmuje się resztą.
Zachęcamy do kontaktu i pytania o szczegóły dostępnych ofert.